PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPECYFIKACJĄ PRZYGOTOWYWANIA I PRZESYŁANIA PLIKÓW GRAFICZNYCH. NIE UZNAJEMY REKLAMACJI ZA BŁĘDY, KTÓRE POWSTAŁY W WYNIKU NIE WLAŚCIWEGO OPRACOWANIA PLIKÓW GRAFICZNYCH
Szczegóły dotyczące reklamacji znajdują się w regulaminie
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie w obecności kuriera wypełnić protokół szkody / tylko na tej podstawie można kierować do nas reklamacje.
Po podpisaniu pokwitowania odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Zgłoś reklamację poprzez formularz reklamacji w Zamówieniu na stronie www.shortmedia.pl lub e-mailowo na adres: kontakt@shortmedia.pl . Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.
- Reklamacje można złożyć do 14 dni roboczych od momentu dostawy. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 5 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Reklamacji nie podlegają błędy w tekście oraz w grafice produktu widoczne na przesłanym do weryfikacji dla klienta projekcie graficznym, który to projekt został przez klienta zaakceptowany.
- Brak zgodności kolorów wydruku z obrazem ekranowym nie może być więc powodem do zgłoszenia reklamacji. Różnice takie mogą występować ze względu na inne wyświetlanie kolorów przez monitory (kolory RGB) a kolory uzyskiwane w druku (kolorystyka CMYK). Ze względu na to, iż w procesie druku wykorzystywanych jest wiele maszyn drukujących, pomiędzy którymi istnieją różnice w odwzorowaniu niektórych kolorów, to przy druku tego samego projektu na różnych maszynach mogą wystąpić nieznaczne różnice kolorystyczne. Taka sytuacja może zaistnieć przy wznawianiu projektu do druku. Różnice te nie mogą być podstawą do reklamacji . Różnice ilościowe mogą wynosić +/-5%.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@shortmedia.pl lub telefonicznie: 601 611 511 Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.