NA WSZYSTKIE ZREALIZOWANE ZAMÓWIENIA WYSTAWIAMY FAKTURY ELEKTRONICZNE WYSYŁANE ZAWSZE DO KLIENTA
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
- Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności PayU, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.
- Płatności na termin - tą formę płatności kierujemy do Klientów, którzy realizują zamówienie poza sklepem internetowym, dla zamówień niestandardowych. Jest to indywidualna forma współpracy, którą ustalamy dla zamówień o większej wartości i przy stałej współpracy
- Pobranie - zamówienia poligraficzne wykonywane są pod konkretne specyfikacje druku wg założeń Klienta, w związku z tym NIE REALIZUJEMY zamówień za pobraniem
System PayU obsługuje bezpieczne transakcje:
- karta płatnicza - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
- ePrzelewy - lista obsługiwanych obecnie banków dostępna po wyborze tej formy płatności na etapie zamówienia,
- inne